Köksmåsten

köksmåsten

Hittade lite köksmåsten på Sköna Hem och här är mina tre favoriter.
Först ut är tortillapressen som krävs när vi ska göra våra egna tortillas i hemmen.
Tacos äter ju de flesta familjer jag känner när det ska bli gott och festligt på
fredagskvällarna. Om man har lite mer tid på sig kanske den tacobuffé som
Coop hade med i senaste numret kan vara något. Det fanns med ett recept där
på egna tortillas som jag kan tänka mig att prova. Kaffebryggaren från
Bodum är ren och skär nostalgi från när jag var liten. Visst är den häftig
i designen? Ett bra exempel tycker jag på att bra design håller över tiden
även om den förvaringsmässigt kanske inte är helt enkel! Sist men inte
minst, en egen kolsyrekran hade gjort sig perfekt hemma hos oss som
bara dricker vatten till vardagsmiddagarna. Ska lägga den på minnet
inför eventuellt bistrokök. Fler köksmåsten hittar du hos Sköna Hem.

Kommentera

